12 Gambar Seram Sejuk Di Depan Cermin, Malaysia Tersenarai

Cermin merupakan satu benda yang penting dalam kehidupan dan biasanya kita melihat cermin lebih dari sekali dalam sehari terutamanya orang perempuan. Tetapi bila difikirkan, cermin sebenarnya amat menyeramkan kerana anda boleh melihat pantulan diri anda yang mengikut apa sahaja yang anda lakukan.

Gambar-gambar berikut menunjukkan bukan setiap masa pantulan dalam cermin mengikut segala perlakuan kita. Jika sebelum ini anda suka sangat tengok cermin atau selfie depan cermin anda pasti tidak akan melakukannya lagi selepas ini.

Jangan pandang belakang

Kenapa yang dalam cermin tu ketawa pulak?

Rasa macam nak menyorok bawah selimut tu

Gambar pasangan dari Malaysia ini pernah viral kerana sebab ni

Sekali tengok rasa macam tak ada apa-apa

Ini baru betul cermin ajaib

Seramnya

Hantu pun pandai selfie

Harap-harap ini gambar yang telah disunting

Hantu budak yang menangis memang menyeramkan

Yang ni paling seram

Macam mana boleh ada seorang lagi pulak kat cermin?

Sumber: taikotai

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *