19 Gambar Pelik Yang Buat Kami Keliru. Hanya Di India !

india-13

Rupanya perkara pelik dan mengelirukan bukan hanya berlaku di China, tapi juga di India. Beginilah jadinya bila rakyat ramai, perangai pun macam-macam.

Lihat saja perkara berikut:

1. Motorbasikal? Krisis identiti yang kreatif.

india-1

2. Lori atau kuda?

india-2

3. Motor tarik kuda? Atau kuda tarik motor?

india-3

4. Skuter naik motor?

india-4

5. Sejak bila lori pakai pampers? Pening gini. Haha.

india-5

6. Mungkin ini kebun sayur-sayuran

india-6

7. Arkitek yang kreatif? Atau dah habis idea.

india-7

8. Inspektor sahab yang sedang buat tarian, mungkin?

india-8

9. Keldai atau kuda belang?

india-9

10. Rebel atau tak faham?

india-10

11. Motor dan helikopter. Memang kreatif! Harap boleh terbang juga.

india-11

12. Keretapi dan lori. Nampaknya lebih jimat dan luas berbanding motorhome. Para traveller pasti suka yang ini.

india-12

13. Hidangan gaya baru.

india-13

14. Ingatkan kat Spanyol je ada sukan gila ni.

india-14

15. Bila musim mengawan dah tiba. Pegang kuat-kuat bang. Hehe.

india-15

16. Baju atau seluar dalam?

india-16

17. Eh, ini bukan rel keretapi ke? Salah masuk jalan lori ni.

india-17

18. Tak dibenarkan ketawa di sini. Apa 0rang-orang di sini buat sebenarnya?

india-18

19. Oh.

india-19

Sumber : Buzzfeed.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *