Isteri Aku Biar Je Kakak Dia Peluk Aku, Bila Aku Tanya Kenapa Peluk? Jawapan Kakak Ipar Aku Memang TAK MASUK AKAL !

Gambar Sekadar Hiasan. Salam warga kisah rumah tangga. Admin KRT tolong tutup id saya. Saya dah berkahwin dan baru berusia 25 tahun. Dan bekerja sebagai seorang juruterbang. Saya telah mendirikan rumah tangga pada awal tahun 2017.

Kisah saya bermula seminggu lepas mendirikan rumah tangga. kakak ipar saya sangat rapat dengan saya. Ke mana-mana sahaja saya pergi, dia akan ikut sekali. Walaupun dalam bilik saya sendiri pun dia selalu masuk dan usik-usik saya. Saya jadi agak kurang selesa dengan sikap kakak ipar saya ini.

Kami tinggal dengan mentua sementara waktu kerana menunggu rumah saya dan isteri siap. Semakin lama, semakin teruk jadinya, Kakak ipar saya jadi semakin berani. Kakak ipar saya pernah berbogel depan saya tanpa sehelai benang pun. Isteri saya boleh pula gelak tengok kelakuan kakak dia tu. Saya terpandang sekali dan terus masuk bilik. Malas nak cakap apa-apa. Nak tunggu rumah sendiri saya siap mungkin makan masa lagi setahun.

Pernah di dapur saya tengah siang ikan tolong isteri nak masak, kakak ipar saya boleh pula datang nak cuci tangan boleh pula dia peluk saya untuk cuci tangan. Badan dia memang sentuh saya sepenuhnya.

Kakak ipar saya tu dah berkahwin. Tetapi suami dia pun jenis tak endah je apa bini dia lakukan. Saya dah tak tahan apa yang berlaku.. Saya terus bertanya kakak ipar kenapa buat mcm tu. jawapan dia simple je. Suka.. Suka gurau dengan saya dan suka dekat saya sebab saya hensem (x hensem mana pun)…

So.. apa pandangan warga krt sekalian. Apakah yang patut saya lakukan ? Nk tegur takut bergaduh pula. Isteri saya pun jenis tak tegur atau marah dengan kakkak ipar saya tu. Walapun dia dah berkelakuan lucah dengan saya ni. Tolong saya please… Tq- Kisah Rumah Tangga

Kredit: KakiRocket.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *