Sebak!! Gadis Ini Ada RM5 & Selepas Bertanya Pekerja Kafe Berapa Harga Makanan, Ini Yang Terjadi..

Zaman belajar dulu macam-macam dugaan yang kita hadapi, salah satunya adalah masalah kewangan. Tiap-tiap bulan ibu ayah akan bagi duit belanja untuk beli barang keperluan dan juga makanan. Tapi rasa macam tak cukup, duit tu kadang ada je melencong ke tempat lain.

Dah tu, bila sampai satu masa duit nak buat makan pun tak cukup. Seperti kisah yang dikongsikan oleh gadis ni, dia ingin beli makanan di kafe. Tapi dia takut duitnya tak cukup.. Lalu dia bertanya kepada pekerja kafe dan selepas itu apa yang terjadi pasti buat anda terkesan.

‘Aku nak nangis! Baiknya acik ni..’

Screenshot yang dikongsikan oleh gadis ini telah mendapat lebih 8k perkongsian di Twitter, rata-ratanya memuji sikap pemurah dan baik hati makcik kafe tersebut.

Sumber: Twitter Rel

ARTIKEL SEDIH LAGI ..

“TERIMA KASIH ALLAH PINJAMKAN BIDADARI SYURGA INI SELAMA 9 HARI” INNALLILAH

Ibu bapa mana yang tidak sedih sekiranya kehilangan anak mereka sendiri, lebih-lebih lagi sekiranya kehilangan itu terjadi pada saat awal setelah kelahiran zuriat mereka ke dunia.

Begitulah tragedi yang menimpa pasangan suami isteri yang baru saja kehilangan cahaya mata pertama mereka yang baru berusia 9 hari setelah mengalami jangkitan kuman pada otak baru-baru ini.

Baca luahan beliau di bawah:

10 Mei 2017

sayang ngt anok papa ney . slamat melihat dunie dan slamat datang ke kluarge papa n mama sayang 😍 heppy ngt ney
#nur aulia izzatunissa

16 Mei 2017

tolong share untk anak jai . ya allah . lindungi anak ku . anak pertame . peritnye papa dan mama nak menangung bile doktor kate adik dah 50 50 . ya allah . lindungi la anakku . ya malaikat . lindungi anakku 😭😭😭mintak jase baik kwn2 supaye doakan anak sye dan sembahyang hajat buatnye # nur Aulia izzatunissa binti annuarizal

ya allah . allah lebih sayangkan adik . maafkan papa dan mama jikalau pemergian dik disebabkan papa dan mama 😭😭😭 papa dan mama terlalu sayangkan adik . paparedha dngn pemergian adik 😭 tnggu papa dan mama di syurga sayang . sayang adik sangt2 . meninggal 6.45ptg . jangkitan kuman
#nur aulia izzatunissa
#AL FATIHAH Salisma Abd Salim

17 Mei 2017

Ya Allah . trime kasih atas 9hari kau bagi kesempatan atas diriku dan isteri untk mersa menjadi seorang ayah dan dapat rasa mcm mne ada anak . aq trime dengan hati yg terbuke dngn ujian yg kau berikan . 😭 #NUR AULIA IZZATUNISSA . trime kasih kerane hadir dlm hidup family papa walaupun skjap . smoge adik menanti papa dan mama di syurga . doakan papa dan mama dari sane k 😭😭 always love you sayang . selamat kebumikan putri dan bidadari syurga mu ya allah
#DIDALAMKENANGAN
#NURAULIAIZZATUNISSA
#ALFATIHAN

Kredit : oh My Media

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *